Veelgestelde Vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen (FAQ) pagina

Wat fijn dat je contact met ons zoekt! Heb je een vraag over je bestelling? Kijk dan eerst even in onze veelgestelde vragen hieronder, wellicht vind je daar al het antwoord dat je zoekt.

Waar is mijn pakket?
Onze pakketten hebben een gemiddelde levertijd van 5 tot 20 werkdagen. Dit doen we omdat we ons inzetten voor een betere wereld en minder impact op het milieu willen hebben. Daarom verzenden we onze pakketten in bulk, wat wat langer kan duren. Bedankt voor je begrip en steun voor een duurzamere planeet!

Het duurt al 20 werkdagen en ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.
Wat vervelend om te horen! Heb je al gekeken bij de Track & Trace? Soms blijven pakketten hangen bij de douane. Als je na 20 werkdagen nog niets hebt ontvangen, wacht dan nog 7 extra dagen. In 95% van de gevallen wordt het pakket alsnog bezorgd. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan gerust contact met ons op.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace code via e-mail. Dit kan 3 tot 5 werkdagen duren. Check ook je spamfolder, soms belanden onze e-mails daar. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat je Track & Trace actief wordt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Met je Track & Trace nummer dat je per e-mail hebt ontvangen, kun je je bestelling volgen. Vul het nummer in op onze Track & Trace pagina om de status van je levering te zien.

Ik ben niet tevreden met mijn pakket.
Neem contact met ons op en leg uit wat het probleem is, eventueel met foto’s of video’s. We helpen je graag zo snel mogelijk.
Heb je nog steeds geen antwoord op je vraag gevonden?
Als je nog steeds vragen hebt of suggesties, dan horen we dat graag! Heb je al gekeken in onze veelgestelde vragen? Misschien staat het antwoord daar al tussen. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@relaxngo.nl. We staan klaar om je te helpen!